Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELGEN DÅ...

Kategori: Allmänt

...Inte hänt så där fasligt mycket.
Jag jobbade kväll i fredags men efter jobbet åkte jag och patrik
upp till Danne i bollnäs och drog en pizza sen åkte vi tbx till
mohed för att gå till "servan" för att ta nån öl...tänkte ta en tequila
men de va slut så jag provade tequila rose istället och va de gott
eller GOTT  då....måste in på bolaget i morgon och köpa en flarra.


De va faktiskt mycket folk där i fredags och träffade många mohedsbor.
Åsa va där så klart
 
Stefan oxå....hur blev de med rättviksresan
egentligen..hehe!!

Och en lite flummig vettan då


                                                                        

Kommentarer

  • åsa säger:

    men gud,folk tror väl att jag dricker jämt...fast är det sommar o semester så får man väl ha lite skoj;)

    2009-08-02 | 20:54:41
  • åsa säger:

    ja det är sant,det är ju upp till var o en om man vill ha kul eller inte,kram på dej

    2009-08-03 | 09:48:05
  • sophia säger:

    Jaaaa, jag vill oxå ha lite skoj o semester=O

    2009-08-03 | 18:52:09
  • yvette säger:

    Snart gumman...snart..kanske ett tequilarace nästa sommar i din nya fina trädgård.

    2009-08-04 | 13:13:37
  • sophia säger:

    Jaaaaa, du har inte dumma ideér du!!!

    2009-08-06 | 16:09:06

Kommentera inlägget här: