Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LITE ROLIGT

Kategori: Allmänt

Hittade lite roliga fel i patientjournaler...hysteriskt roligt tycker jag

* Inkommer med kvadratmeterstor sårskada på lillfingret.
* Söker för fästingbett i huvudet. Huvudet borttages med pincett.
* Fick dock besked om att hjärtat var bra, men att hon skulle återkomma om hon blev medvetslös.
* Ibland mår patienten bättre, ibland sämre. Ibland mår hon inte alls.
* Har börjat få blodiga små matskedar i avföringen upp till 15 > >gånger per dag.
* Går nu med stel rygg och huvudet ner i marken.
* Patienten har inte ont för jämnan, bara för det mesta.
* Patienten tål inte ost, mjölk eller smör, ej heller modern och en bror.
* Patienten har tidigare haft öron, men dessa har ramlat bort.
* Mat får han från sonen som ligger infryst.
* Haft svårt med att sticka sig själv i penis trots att han är tandläkare.
* Nyligen varit på kontroll hos gynekolog som friat.
* Cyklade i dag på eftermiddagen när plötsligt en liten flicka kom in i hennes framhjul.
* Har nu fått rullstol och ämnar åka till Norrköping med denna.
* Patienten informerad om obduktionsresultatet
* Dog troligen i hjärtinfarkt och därefter i lungödem..

Kommentarer

  • Marie säger:

    Fy fan vad kul!! Jag skrattade så jag grät!!!!!!!!!!

    Kram

    2009-08-22 | 20:35:02
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: