Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NU ÄR DE JU ROLIGT

Kategori: Allmänt

Allt jag äger å har håller på att balla ur totalt..WHY!!!!!!!!!!!!!!

♣Min TV stängs av hela tiden när jag kollar på den
   En tidsfråga innan den bara POFF går sönder

♣Min mobil..ja den lever tydligen sitt eget liv just nu
   kan bara prata några sekunder sen bryter de och
   kameran i den vill inte knäppa kort ibland...SUCK!!

♣Min bärbara hemtelefon är kaputt..vissa knappar har
   slutat funka.

♣Min digitalkamera skulle jag villa krossa..den vill inte
   heller som jag vill...de mesta blir suddigt och inställningarna
   bara försvinner.

Antingen så får jag leva ett liv utan teknologi eller så får jag väl
ta ett lån eller så.
Synd att man inte är mer känd inom bloggvärlden för då
hade de väl sprutat in en massa gratisgrejer i min postlåda
om några dagar.

Men visst skicka hit lite grejer så lovar jag att göra reklam
på min suerblogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: