Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NYKLIPPT

Kategori: Allmänt

Har jobbat idag till 16.00 sen åkte jag hem för att hämta grabbarna.
dennis skjutsade jag till Bergvik på fotbollsträning sedan
fortsatte jag och Christian till stan för att snagga hans hår.
Han blev så supernöjd och han blev så fin.



Efter klippningen åkte vi till Sophia och fikade och jag passade själklart 
på att  gosa med Harry.
Han blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser honom..OCH HAN
GAV MEJ ETT FLIN IDAG OXÅ.

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Håller du i och han tittar på mej o ser rädd ut eller håller jag i o han tittar på dej, hahaha! Vilka fina kort du knäpper på Harry! Å än en gång , skäms för att Christian blev utan fika, men jag tror min hjärna har lagt av utav all amning!

    Kram till dej!

    2009-08-18 | 15:23:18

Kommentera inlägget här: