Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DE VA INTE MITT FEL

Kategori: Allmänt

Har jobbat hela helgen och de har ju inte varit den roligaste helgen

kan man ju säga...25 minus grader ena dagen och störtsnö den andra.

Som ni ser så hälsade jag på i diket idag..men...DE VA INTE MITT FEL.

De va så här att jag mötte en (host)kärring som hade hittat ett skitbra

spår för HENNES bil att köra i men de hon inte fattade va att hon va över med

halva sin bil på min sida..så för mej va de bara att välja på att

frontalkrocka eller sticka ner i diket...OCH HON STANNADE INTE ENS.

Tur för henne kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: