Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JULDAGEN

Kategori: Allmänt

Idag är de juldagen och grabbarna är nöjda med sina julklappar.

Christian fick en ny mobil och den glädjen han visade när han
öppnade sin julklapp med mobilen i är betalbar...önskar jag hade filmat de.
Dennis fick de legot han hade önskat sej så de blev legobygge
på kvällen.
tidigare på dagen hade jag blivit bjuden till gunilla och peje på mat
så jag gick dit och käkade och sedan kom grabbarna dit och vi käkade
lite ostkaka och öppnade julklappar.
Sedan gick vi hem för att se vad tomten hade lagt under våran gran.


När klapparna va öppnade och legot va byggt och alla andra
klappar va provade satte vi oss framför tv:n och mös med
lite gott.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Mysigt!! Visst är det gott med ädelost på pepparkakor!! Kram

    2009-12-27 | 18:52:31
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • yvette säger:

    Hur gott som helst är de...

    2009-12-27 | 21:59:21

Kommentera inlägget här: