Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LYSSNA

Kategori: Allmänt

Ögonen flackar och jag famlar i mörkret
ett ljus där borta som lyser upp i mitt famlande mörker.
Ty till mitt hjärta jag lyssnar och önskar 
att alla fick höra mitt viskande hjärta.

Men ingen kan höra hur själen den kramar
men hjärtat de känner att detta de skrämmer.

Ty lyssna till ditt hjärtas röst
för hur de än är så är de en väldig tröst.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    har du skrivit dikten.....GUUUUUUD VA FIN....PUSS O KRAM MAMMA

    2009-12-09 | 22:20:45
  • yvette säger:

    Ja jag har skrivit den själv mamma...TACK

    2009-12-13 | 19:49:09

Kommentera inlägget här: