Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ALLA HJÄRTANS DAG

Kategori: Allmänt


Detta hjärta vill jag ge till min Familj.

Ni fanns där när jag behövde er
Ni tröstade när alla svek mig
Ni höll mig i er famn
Ni vaggade mig & viskade tyst mitt namn
Ni torkade mina tårar när dom föll ner
Ni höll mig uppe när jag inte orkade mer
Ni älskade mig för den jag är
Ni fanns alltid här
Ni fick mig att skratta när jag ville gråta
Ni lärde mig att vara rättvis & förlåta
Ni, min älskade familj, jag älskar er så
Ni ska veta att jag aldrig låter er gå
Både natt som dag

jag älskar er
lova att ni alltid kommer stanna!

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Jag ÄLSKAR DIG....JAG BLIR ALLDELES TÅRÖGD...DU ÄR SÅ FIN...DIN STOLTA MAMMA PS VI HÅLLER IHOP DS

    2009-02-15 | 12:21:06
  • Amari säger:

    Med en liten tår i ögat, Jag Älskar Dig, Kram Storasyster

    2009-02-16 | 09:17:39
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: