Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BAGAREN DENNIS

Kategori: Allmänt

Vilken duktig grabb jag har..igår bakade han en kladdkaka alldeles själv efter recept helt utan min hjälp och diskade och tog reda på efter sej i köket..sen vispade han grädde till..SÅ DUKTIGT GJORT.

Sen fika vi på goda kladdkakan och spelade kort..mysgrabbarna mina.
 

Dennis tycker om att baka..de har ju hemkunskap i skolan och där får de ju lära sej hur man pysslar i köket.
Han har en framtidsdröm som jag inte vill avslöja här,för nån kan ju sno hans ide..he he...men de är en genialisk ide.Men så mýcket kan jag avslöja och de de är att de har med mat och bakning att göra.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Tack så mycket! :) Ja H&M är bäst! :)

    2009-02-07 | 13:12:38
    Bloggadress: http://distinguish.blogg.se/
  • Chiman säger:

    tack så mycket söt. Hoppas du får en bra dag! Kramar

    2009-02-07 | 13:43:46
    Bloggadress: http://chiimans.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    när Dennis kommer till sommaren får han baka hos oss...MUMSIGT det ser ut...kramar mamma ps Du är ju för duktig Dennis ds mormor

    2009-02-07 | 17:20:41
  • Amari säger:

    Jag vill jättegärna smaka, mmmmumsigt:) Va duktig du är, Dennis! Kul att du har en framtidsidé också, det GÅR om man bara har tålamod och mycket,mycket go. Hoppas att det fixar sig med spelet också, man blir ju förbannad på sånt där när garantier inte gäller. Stor kram till er alla från Moster

    2009-02-08 | 10:53:15
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: