Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SEMESTER

Kategori: Allmänt

Japp.. jag har tagit en semesterdag i morgon,jag är ju som sagt en smula slut.
Ska bli skönt..tänker bara myspysa med grabbarna i morgon,blir de skapligt väder
ska vi nog ta en korvgrillartur någonstans i skogarna här.

Inatt ska vi ha en nattgäst här oxå,timmy ville sova över och självklart får han de.
De blir lite varma mackor till Lets dance ikväll.. NU ÄR DE HELG MINSANN!!!!!!
 
                                     

                                          En dröm som alltid funnits hos
                                                 mej..är att en dag få
                                                 simma med delfiner

Kommentarer

  • Heson säger:

    Hej igen! Jag har inte kommit så långt:-) Bor inne i Söderhamn (Holmänge) med min familj som består av min man Daniel och våra två grabbs som är 8 och snart 5 år. Mamma och pappa flyttade från huset för ca 10 år sedan, så det är sällan jag är "hem" till Lötbäcken nu för tiden. Som sagt, så var det kul att hitta dig i bloggvärlden. Hur längesedan kan det vara sedan vi sågs sist? Säkert 20 år sedan eller något sånt....och hjälp vad gammal jag kände mig plöstligt :-)

    Ha en mysig fredagkväll!

    2009-02-20 | 22:05:32
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: