Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TVÄTTSTUGETUR..

Kategori: Allmänt

Vi har en tvättstugetur på jobbet där man tvättar åt vårdtagarna från 7-16 och nu råkade ju jag få den.
Och de gör jag förhoppningsvis ALDRIG mer om.
Att tvätta åt 7 stycken låter kanske inte så betungande...men DE VA DE..de har ju lixom inte bara 1 maskin
tvätt var utan de va ju minst 2=14 maskiner tvätt att ta reda på och med allt som hänger med.



Jag har en mugg på kontoret och på den står de ett sannigens ord!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Ja kan det bli mycket värre....Jag förstår vad Du menar...Det räcker med sin egen tvätt....Lycka till med allt Du gör....puss o Kram

    2009-02-26 | 22:34:17
  • Amari säger:

    Usch, stackars dig, jag förstår dig verkligen...Jag själv avskyr att tvätta och då är det bara mina egna grejer. Men hoppas det kommer dröja nu till nästa gång. Kram Syster

    2009-02-27 | 22:43:55
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: