Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GO förmiddag

Kategori: Allmänt

Nu har vi vaknat till liv här hemma och ätit frukost och duschat.
 Hör och häpna Christian sov till halv 11 i dag..men de klart de vart ju sent igår kväll eftersom vi  först kollade på melodifestivaen och sedan kollade vi på film med lite godis och chips såklart.
    

Men som vanligt så va de ju inte de låtarna som jag tyckte va bra som gick vidare till final..hmm.
Fattar inte att de har krånglat till de här med melodifestivalen..de är ju röstningar hit å dit.
De är finalplatser och andra chanser å gud vet vad...NÄ..de va bättre förr.En enda melodifestival med en röstning sen va de poäng från 1-12 sen va de klart.
Absolut mer stämmning och festligt på nå vis förr tbx.

Dennis har sovit hos en kompis i natt..har precis pratat med honom och nu skulle de in till aktivitetshuset här inne i stan.De är ett ställe för barn och ungdomar,de finns bowling,tv-spelsrum,billjard,tv-rum,verkstad,cafe,data-rum,pingis och de finns mer oxå.
De skulle hämta upp Christian oxå för han ville ju oxå följa med så klart.

Vad ska jag göra då tro..ja de blir väl till att tvätta lite tänkte jag sen laga lite mat tills grabbarna kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: