Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VILSE I SKOGEN

Kategori: Allmänt

Idag har jag utmanat mitt urusla lokalsinne,har nämligen jobbat ute i skog/holmsveden.
Och där ute är de typ 2 mil mellan varje vårdtagare,sen ska man in i en by där alla hus
är röda med en lada eller ladugård..hur lätt är de då att hitta exakt rätt när man aldrig har
satt sin fot i dessa trakter förr.

Tur att mobiltelefonen är uppfunnen säger jag bara. När de enda man ser genom vindrutan är TRÄD:
De enda att göra..stig ur bilen..grabba telefonen..hoppas få rätt vägbeskrivning .




Hmmm..ja de va den stora frågan idag??

När jag äntligen hittade hem..kastade jag mej ner isolariet på Linden!
sen fortsatte jag hela långa kvällen till 22.Å nu sitter jag vid datorn och är hur pigg som helst.
Konstigt med tanke på att jag började jobba 6.40..men i morgon får jag sovmorgon ZZZzzZZzzZZ

Kommentarer

  • Marie säger:

    Haha, härliga bilder du gör!!

    Kram

    2009-02-13 | 08:30:41
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Du tar så fina foton...Gör något av dem....Visa upp dem...Hur gör Du dom roliga komentarerna o gubbarna...visa nån gång...puss o kram mamma

    2009-02-16 | 17:32:24
  • yvette säger:

    Ja visst ska jag visa dej så kan du oxå göra de sen..

    2009-02-17 | 18:55:51

Kommentera inlägget här: