Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Christian stack til Sthlm igår och vi till valbo

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi till Dragon gate för att träffa mamma och björn.
Christian ska vara hos dom i Sthlm i hela 2 veckor.
De som förvånade oss va att de skulle ha inträdesavgift
för att överhuvudtaget komma in där..inte klokt alltså.
De är ju som att ta inträde på en restaurang för att få käka.
Ja ja..roligt att träffa mammsen och Björn en liten stund och ta en fika.


Björn Christian och Dennis spejade genom 3 små hål


Christian vid statyn som jag inte minns namnet på.


Mamma och Björn hittade en tavla som mamma fick av Björn


Vi fikade och sen blev de många pussar och kramar innan vi skilldes åt
Jag och Dennis forsatte våran resa till Valbo centrum..för att kolla på lite
kläder till honom.Sen blev de en sväng in på toys r us.Men inget handlat
där inte..men en stor nalle hittade vi som dennis ville ha hemma i sitt rum.


Självklart va vi in på ikea oxå..har nog aldrig gått igenom ikea så snabbt som
igår.Kan de ha berott på att Dennis va med...hmm..ja undrar ja!!
Men hann väl, roffa åt mej lite i farten.

Tog en sväng in till mc donald för vi blev ju hungrig efter maratonloppet inne'
på ikea.
Sen fortsatte shoppingen och vi hittade jättefina kläder till Dennis och han
blev så nöjd.
Tog en glass innnan hemfärden och den va inte liten må jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: