Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRATTIS I EFTERSKOTT

Kategori: Allmänt



Jag hade ju inte tid att blogga igår och därför blir de grattis i efterskott
Victoria på 32-årsdagen.
Anledningen till att jag inte hade tid i går ser du på bilden nedan

Kan nån förklara för mej hur de kommer sej att strumpor bara försvinner..
Min mamma har aldrig haft ett omaka par..säger hon.
Varför har jag BARA omaka par?

Kommentarer

  • sophia säger:

    Därför att du måste ha snott makan till mina, för jag har då inte ett par som passar! Ge genast tillbaka mina strumpor!!=)

    2009-07-15 | 21:10:04
  • Birgitta Mariedahl säger:

    mEN LILLA GUMMAN(HI HI )JAG HAR ALDRIG TAPPAT HANDSKAR ELLER OMAKA STRUMPOR ELLER GLÖMT PARAPLY...HA HA..jAG FÅR LÄRA UT LITEET KNEP...DET ÄR HUR LÄTT SOM HELST...nU HAR POJKARNA FÅTT 8 PAR NYA SOM DU FÅR HÅLLA REDA PÅ HA HA HA...PUSS JAG ÄLSKAR DIG...DU ÄR BÄST...MAMMA

    2009-07-24 | 19:57:51

Kommentera inlägget här: