Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELGEN INNAN ALLVARET

Kategori: Allmänt

Ja om jag ska gå rakt på sak så blev de fest hela helgen.
En superrolig helg har de varit..vi börjar på Fredag!!!!!!

Då hamnade jag på en husbåt mitt i city hos Tomas och Lotta.


Amalia


Uffe

Lite senare bar de av till krogen "Krysset"
På väg till krogen träffade vi ett par "flyttgubbar" som vi
själklart hälsade välkommna till hälsingland..de va ju
ända nerifrån Varberg.


Åkte hem med nattbussen..ja för en gångs skull så missade
jag den inte..men de va va nääääära!!!!!!!

Vaknade pigg och allert på Lördagen och städade här hemma.
Bjöd hem lite folk för att dricka lite öl och annat för att senare fortsätta ner till
flyghangaren här i Mohed..FEST!!!!!!!

Tyvärr knappt nå bilder för min mobilkamera
verkar inte funka så bra i mörker längre
men den här fina bilden på Åsa blev de iallafall.Observera att korken är
borta..den kastade hon över axeln!!!!

Kommentarer

  • Någon säger:

    Mycket fester nu för tiden??!!

    2009-07-27 | 11:13:15
  • YVETTE säger:

    Men självklart...de är ju lixom sommar

    2009-07-28 | 22:49:05

Kommentera inlägget här: