Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HÖGREV

Kategori: Allmänt

Idag har jag försökt mej på att tillaga högrev för första gången
i mitt liv..ser rätt bra ut hitills i alla fall.
Hoppas de smakar bra oxå..de ska få stå och puttra en stund nu
innan vi sätter tänderna i de.Ska kasta i lite morötter oxå ju.
Visst ser de väl lite smaskigt ut??

Kommentarer

  • Qina säger:

    Eh, det tycker faktiskt inte jag. Ser ut som köttet legat mycket länge och fettet börja stelna. Sorry. Men å andra sidan har jag aldrig ärtit det. HAha

    2009-07-10 | 16:04:29
  • yvette säger:

    De e lökbitar dummer!!

    2009-07-10 | 16:14:12
  • veganen säger:

    mmm ser riktigt smarrigt ut ju =)

    har du en kall bira till så kan jag äta med dej

    2009-07-10 | 18:04:01
  • Marie säger:

    Ser riktigt gott ut, blev det gott också??

    Kram

    2009-07-11 | 09:16:31
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: