Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LEKSAND SOMMARLAND

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit i Leksand på sommarlandet med nettan och grabbarna.
Haft så himla roligt med ett superkanonväder...de regnade ju här
hemma så de va ju tur att vi åkte härifrån då.
vi hade strålande sol hela dagen lång...med enstaka moln som
susade förbi.


På förmiddagen blev de mest bad och gocart.
Här är Christian i forsrännan.


Dennis i Forsrännan


Här kommer båda grabbarna


Nettan jag å jonis åkte parisehjulet
Nettan tyckte de va lite läskigt.



Och vi va ju faktiskt en bra bit över marken


Ja sen blev de lite Go cart så klart för 3 av grabbarna
Jonis va ju tyvärr för kort...men Christian och Dennis va
överlyckliga eftersom de nu fick köra vuxen Gocartarna.
Och de gick fort alltså.




Sen blev de vattenlek igen.



Här åker jag och Jonis.
Jag håller på att skrika käken ur led ser de ut som.
Men roligt va de som tusan.


Dennis dyker från 3,5 meter..modig han är.


Mat och glass så klart...
   


Så de va va våran dag idag och med de säger jag
                     god natt och kram

Kommentarer

  • Marie säger:

    HÄRLIGT!!!

    Kram

    2009-07-03 | 08:20:29
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta Mariedahl säger:

    Underbart o få ta del av era underbara dagar o utflykter...Härliga bilder o Ni är så bruna o ser ut att ha hur kul som helst....puss o kramar mormor o Björn......Bloggen är så fint gjord,Yvette..Superfin.....

    2009-07-04 | 22:23:28
  • Sara säger:

    Mysigt ni ser ut att haft :)

    2009-07-08 | 18:30:37
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: