Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SAKER NI INTE VISSTE OM MEJ..

Kategori: Allmänt

..KANSKE!!

Är fruktansvärt rädd för spindlar

•Får gåshud av plastpåsar

•Får panik av att vara skitig på fingrarna

•Älskar svartvita svenska gamla filmer

•Har minne som en guldfisk

•Vill bli fotograf

•Hade en dröm för några år sedan att bli frilansare som fotograf

•Skulle kunna leva på kyckling och tacos

•Mitt favoritgodis är saltlakrits i alla former

•Lider av panikångest

•Äter aldrig frukt

•Jag skriker och är allmänt galen bakom ratten
 på folk som enligt mej inte kan köra bil...

•Har opererat bort blindtarmen

•Har en piercing i naveln

•Jag pratar och går i sömnen periodvis

•Har sett ett ufo

•Tycker om de spirituella

•Har drömt sanndrömmar

•Ska åka till New York nån gång i livet (så är de bara)

•Är väldigt bekväm av mej

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    Jag ska gå in ofta så jag får så här bra koll på allt...Du skriver så fint o ssedan är bilderna så fina...ÅH vad jag längtar till torsdag när jag får träffa ER alla 3 o kramas...Det låter som Du är lik väldigt många med rädslor o fobi...Men dom är bara att FÖRSÖKA att jobba(bort)puss o kram mamma

    2009-07-11 | 21:04:41

Kommentera inlägget här: