Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TRÖTTER PÅ RIKTIGT

Kategori: Allmänt

Snart ska jag börja jobba...är trött och sliten idag så de är
tur att jag bara ska jobba mellan 16.30-21 ikväll,sen är jag ledig
resten av helgen.

De enda jag lyckats gjort idag är att ha tagit en långpromenad ner
till sophia för att dricka en kopp kaffe.Skulle ha vait och klippt mej idag
men de sov jag över så de får bli en annan dag de.

kram å hej

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag har vart tok trött ja med...måste vara vädret!!

    2009-08-01 | 15:55:26
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: