Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÄNGE SEDAN

Kategori: Allmänt

Anledningen till att jag inte bloggat på länge är för att
jag helt enkelt inte haft tid..jobbat från 7-22 flera
dagar men hunnit med
rätt mycket ändå tycker jag.Ska försöka återberätta i stora drag.

Börjar med I lördags då..
De har varit Bergviksmarknaden och Dennis stod och
sålde lotter..medan så gick jag 2 varv runt bland stånden.


Sen när dennis "jobbat" klart så gick vi ett varv till..Dennis hittade
en jättefin keps och ett halsband.Själv hittade jag en supersnygg
tröja.


På kvällen blev de ju självklart en sväng upp till öltältet
i Bergvik men trubadur och buggdans till Topix på dansbanan.
PARTA IGEN DÅ!!!
Jag och Åsa åkte dit med Martin som e trummis i bandet
Topix ... så vi kom ju in gratis oxå..hehe!!

Martin bakom trummorna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: