Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

090530

Kategori: Allmänt

Mamma å Björn kom hit från
Sthlm och vi har haft en sååå mysig helg tillsammans

Björn med zingo


Mamma med Zingo


Vi firade i triss denna helg..min födelsedag..Dennis födelsedag..Morsdag.
Vi fick ju lite paket jag och dennis ja Christian fick faktiskt oxå paket..mormor
kan ju inte låta bli att komma tomhänt till honom.


Tack snälla ni för allt fint vi fick av er..jag ska visa er som kikar in vad jag fick vid nåt tillfälle.
Jag fick en ny kaffebryggare bla som jag har varit i behov av en längre tid.

Tog en fika ute på kvällen med kaffe och tårta.



Synd att ni bor så långt borta.
♥ÄLSKAR ER MAMMA OCH BJÖRN♥

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Det är synd att vi inte kan se bilderna,men vi tycker oxå vi bor för långt bort...Men vi får hoppas det blir bättre tider så vi kan komma oftare o ses.....Vi älskar ER såååååååååå mycket.puss

    2009-06-07 | 21:16:17
    Bloggadress: http://123minsida.se/anglafrenda-77Brum

Kommentera inlägget här: