Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DRÖMKÅKEN

Kategori: Allmänt

Hälsade på hos Sophia och jonny idag och kollade på deras nya hus
de håller på att HELrusta...jättegulligt hus som kommer att bli hur fint
som helst när allt är klart.
Självklart blev de många kramar med lilla Harry oxå.


Sophia på väg ner från övervåningen



Harry sover sött i vagnen i värmen


My hjälper till att vattna blommorna


Sen på eftermiddagen stack jag till skidtjärn och solade
lite.Nettan och susanne va ju självklart där de oxå.

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Jaa, My blev jättefin på kortet, Harry är ju hur söt som helst, och jag ser ut som en drogad barbapappa!Och som om det inte räckte så tycker jag att man talar om för sina vänner när de borde uppsöka en frisör!! =)

    Kram på dig, mästerfotografen

    2009-07-12 | 15:55:23
  • yvette säger:

    HAHAHA du för rolig.

    2009-07-13 | 21:04:41

Kommentera inlägget här: