Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Ett litet underverk

Kategori: Allmänt

Kor tillhör ju inte direkt bland mina favoritdjur precis,de luktar illa,är stora
och fula och totalt opålitliga.
MEN..jag jobbar ju ute på landet och där kan ju allt hända mellan himmel
och jord bland lador och landsvägen.
Hade varit in till en dam och va på väg till bilen då jag upptäckte att  denna
söta lilla varelse låg
på marken och kravlade och mamma ko råmade.Hagen ligger ju alldeles
bredvid hennes hus.
Lite mysigt va de trots att de är en ko!!!!!

Den lilla kalven hade precis blivit född..den stod där och vajade på benen när jag
 tillslut fick fart på min mobilkamera som har börjat krångla.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Själv älskar jag alla djur och visst är det häftigt att se dom precis nyfödda som bara reser sig upp på en gång. Där ligger vi människor i lä.

    Kram

    2009-03-06 | 20:47:17
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: