Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRATTIS NR:2

Kategori: Allmänt

Idag är de 12 år sedan min äldsta lilla son föddes..inte riktigt klokt
                             vad tiden har rusat iväg alltså.
       
Minns de som igår..idag den här tiden för 12 år sedan,då låg vi på BB i
hudiksvall och va på väg till eftervården i söderhamn,de va sista året de fanns
kvar innan  de blev nerlagt.
Christian skulle egentligen vara född den 23 mars enligt beräkningarna men
så blev de,inte utan de blev denna dag för 12 år sedan.

Tyvärr så fick Christian gulsot så vi fick åka tbx till hudiksvall och ligga uppe på
neonatal i 2 dygn..de blev lite kritiskt efter första dygnet..läkaren började prata
om att byta blod på min lilla pytte son och jag blev helt förkrossad. Men de
vände..tack och lov!!!!
Och nu står han här och är 164 cm lång och fyller 12 idag.Min älskade son.

                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: