Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Kommer bli en trevlig dag

Kategori: Allmänt

Nu ska jag dammsuga lite..sen ska jag hoppa in i duschen sen 
           åka och hämta min kära mamma och bonuspappa
på tågstationen i söderhamn,hämta kidsen på skolan sen åker 
             vi till mc donald och sen hem till oss för att mysa
                                tillsammans hela dagen!!!!


                           ♥Ha de gött alla mina läsare♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=nicoleeen

    2009-03-17 | 15:32:03
  • Heson säger:

    Låter ju himla mysigt det! Ha det så trevligt :-)

    2009-03-18 | 19:09:40
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    TACK FÖR EN MYSIG DAG IHOP...Pajen var underbar..Fotot var ju bra så det vill vi ha sedan..Lycka till med ommöbleringen o ha en mysig helg..pizzan såg härlig ut...puss o kram

    2009-03-21 | 13:56:12

Kommentera inlägget här: