Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Snacka om färglös

Kategori: Allmänt

Ja nu hade ju jag tänkt att lägga ut en svartvit bild på mej och bara
lägga färg på mina ögon...ja..lite coolt tänkte
ju jag då.....men HALÅÅÅÅÅÅÅ.
Jag har ju INGEN färg på ögonen alls...kolla själv och jämför.
                            
                    En enbart svartvit bild utan färg ilagt  på ögonen


Och här har jag lagt i färg på ögonen....totalt gråa ögon.
Kolla noga...kan man skymta något som heter färg där..NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
Jag fattar ingenting..snacka om GRÅÅÅÅ!!



Nog fasen trodde jag väl att de va lite gröna allt men icke sa nicke.
Vem har jag ärvt den här ögonfärgen av egentligen??

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Hej hjärtat....Kan man få färg när fotot är svartvitt?????????OmDu tar fram en bild på pappa i 35-årsåldern så ser Du vem Du är lik mitt gull....Jag vill säga det är en fin bild även om Du tycker den är grååååååååååååå...puss o kram

    2009-03-05 | 21:06:16

Kommentera inlägget här: