Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FILMDAG I SÄNGEN

Kategori: Allmänt

the-changeling-movie-02.jpg

Changeling med Angelina Jolie i huvurollen
En sanningsskilldring om en 9-årig pojke som försvinner.
Den är så bra så jag har sett den 2 gånger



En romantisk komedi som oxå är så bra  med super skådespelare.
Handlar om 2 tjejer som byter bostad och land i 2 veckor och mycket hinner
hända för dom båda 2 under dessa veckor.

doodles.jpg Självklart hade jag med mej snax oxå.
                                                                    Ostbågar som jag krafsade fram ur
                                                                     skåpet.
Sen va de bara att kliva upp och grejsa lite innan kidsen kom hem igen.
Jag som hade tänkt orka baka tills i morgon men ja orkade inte så de blir
väl en paniktårta i morgon då..mmm..för jag fyller nämligen år i morgon.
Men jag vill inte fylla och bli äldre..usch 34 år..men jag känner mej inte en
dag äldre än 25.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: