Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MEN GU VA ROLIGT

Kategori: Allmänt

HELA 9 STYCKEN SOM LÄSER MIN TYDLIGEN URTRISTA BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                     JA...NU SKA JAG KOLLA TV EFTER EN SUPER
                                                     TREVLIG VECKA PÅ JOBBET.

TELEFONJÄKELN HAR PAJAT HÄR HEMMA OXÅ SÅ JAG MÅSTE RINGA TILL
                                                                 TELIA I MORGON.
GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VA TRÖTTSAMT DE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
                            MED GREJER SOM INTE FUNKAR SOM DE SKA.

Kommentarer

  • Heson säger:

    Äsch, alla är vi väl lite nyfikna av oss, så oavsett om det handlar om vad ni åt till middag eller vad ni har gjort i helgen så... trist är det i alla fall inte :-) Och jag kikar in - varje dag!

    Ha en skön helg och lycka till med Telia :-)

    2009-05-15 | 23:46:24
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/
  • Marie säger:

    Jag kollar din blogg varje dag efter nya saker som hänt hos dig.

    Kram

    2009-05-16 | 10:37:43
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: