Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Ny GB-glass

Kategori: Allmänt

GB har fått en ny glass..nämligen nogger mint.
Och den är sååå himla go att äta tllsammans men en
kaffeslurk.

 

Jag kan inte förstå att de envisas att göra en massa olika magnum av alla de smaker.
Själv tycker jag att alla magnum är alldeles för mäktiga..man blir ju spymätt efter halva
glassen och då är de ju bara att slänga resten=kasta pengarna i sjön.

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Har väl smakat, men nää jag håller mig till vanliga, hederliga gamla nogger! Jaa jag åt ju upp den, men nja=). Inte heller sandwich stratitititoochhi nåt sånt var speciellt god jämförelsevis med originalet (nu slipper du prova, jag har redan gjort det) =)

    2009-05-14 | 21:13:38

Kommentera inlägget här: