Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ojsan..

Kategori: Allmänt

..de va länge sedan man va här inne och bloggade..skäms på mej!!

De har ju faktiskt hänt lite grejs sen jag bloggade sist.
B l a har jag varit på tjejfest..vi käkade tropisk planka och sjöng singstar
hur kul som helst.Jag sätter in lite små bilder så får ni se hur trevligt vi hade.

 

 

Lilla syster johanna har fått körkort och självklart kom hon hit och visade
upp de fina fina körkortet..lite konstigt att se henne köra alldeles själv.
                         Så ett stort GRATTIS till dej gumman (igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: