Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FILMKVÄLL

Kategori: Allmänt


Vi har ju ingen tv för tillfället i vardagsrummet men vi har en liten i mitt sovrum
Så vi dukade upp i dubbelsängen och satt och mös där med 100 kuddar och
med lite ost och kex och kollade på en film som vi hyrde på statoil.

Men i morgon ska jag åka till Valbo för att köpa en PLATT TV...gud va skönt de
ska bli att få en ny fin tv..min som jag har nu har ju krånglat
tillräckligt länge nu.Och för 2 veckor sedan sa de bara poff i den och bilden
försvann bara ljudet kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: