Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

UNDER ALL KRITIK

Kategori: Allmänt

Ska sätta mej ner och skriva en skrivelse till hamburgekedjan MAX.
Anledningen till de är att jag va på max i förra veckan för att käka
en burgare.
Och för tillfället som ALLA vet så lever vi just nu med ett ständigt
hot av svininfluensan b l a.Men de tycks de ha glömt bort på
MAX eller så har de inte fått gått någon som helst form av hygienutbildning.
De som jag upptäckte när jag står i kön för att beställa är att den som gör
hamburgarna INTE har några handskar vilket ja tycker är ett MÅSTÈ när
man står och kladdar med mat.
Den killen som står och tar betalt genom driveinluckan tar först i pengarna
som kommer genom luckan för att sedan klia sej i håret som sticker ut genom
den så kallade skyddsmössan för att sedan UTAN att tvätta händerna börjar
på med hamburgebröden...ÄCKLIGT!!!
Jag vet inte men när de lägger på sallad och dylikt på hamburgarna ska de inte
använda nån form av tång eller HANDSKAR på händerna istället för sina bara händer
som far genom luften hit och dit och ner i alla former av burkar och sedan torkar av
händerna på sina byxor...gud vet vart dom har varit.. kanske inne på en toalett där de
vimmlar av E-koli bakterier tex.sedan fortsätter dom att plocka i burkar och tork på
byxbenet.

Kalla mej nojig men de är ju faktiskt en smula äckligt !!!!!!!

Kommentarer

  • Carola säger:

    Håller fullständigt med dig,Yvette!

    2009-11-24 | 09:32:42
  • ulrika säger:

    håller med fullständigt.. äckligt!!

    2009-11-24 | 13:48:08
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se/

Kommentera inlägget här: