Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

UTE I HALLEN

Kategori: Allmänt



Ett luciatåg fick följa med hem från hudiksvall idag,nu står de och pryder
min byrå ute i hallen.
Nu ska jag gå och knoppa för i morgon ska jag iväg på versamhetsplanering.
Kommer bli en lång dag men rolig,de brukar vi alltid ha på våra träffar.

Kommentarer

  • Marie säger:

    meen vad fina dom var!!!

    Kram

    2009-11-26 | 08:23:24
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Maria L säger:

    Dom är jätte fina! Jag har ett likadant tåg jag med.Kram

    2009-11-26 | 10:12:29

Kommentera inlägget här: