Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BUGG

Kategori: Allmänt

Grabbarna har börjat dansa bugg..de tycker att de är skitroligt.
      Så i går skjutsade jag in dom till stan och frågade om
jag fick vara med och kolla..men nja..va jag tvungen till de!?
      Men de gjorde inget alls..jag och Zingo tog en promenad inne
i city och kollade på saker som man inte ser annars,man svichar ju bara
                        förbi med bilen i 210 jämt.

B l a kollade vi på alla parker med alla vackra blommor och statyer.
       Sedan efter 45 minuters promenad kasta jag in Zingo i bilen
och knallade upp till kyrkan Ulrika eleonora..en sån vacker kyrka och
       kyrkogård...en rogivande plats de där med kyrkan och dess
                               omgivning faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: