Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TISDAG

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ledig från jobbet och fått städat här hemma
Fått å fått.. jag har städat alldeles själv.

Sophia va på promenad med lilla Harry så hon kikade in
på en kopp kaffe å "negerboll" på förmiddagen.
Tänk vilken pratkvarn han har blivit..han är för gosig den lilla plutten.

Christian hängde med en kompis hem efter skolan idag så
jag och Dennis åkte till soptippen för att slänga lite elektriska
apparater bla min stenåldersskrivare..Dennis blev helt faschinerad
över allt "roligt" som folk slängt.Och visst de är hemskt va
folk slänger.

Kommentarer

  • sophia säger:

    Meeen gulle!

    2009-10-01 | 10:56:21

Kommentera inlägget här: