Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Men nu..

Kategori: Allmänt

..ska jag ta min gaaaaaaaaaaamla hemska vidriga sega omoderna kamera
                    och zingo ut på en promenad.
    Kommer förhoppningsvis hem med lite bilder som jag kan visa er.
       

Från min balkong testar jag min zoom på kameran...tja inte illa pinkat kanske!!
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Skitbra!!

    Synd bara att det inte stog en snygg sotare där ;)

    2009-09-22 | 21:26:43
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/
  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    kanonbilder,snygg kamera du tittat på...Du tar ju så mycket foto så det är en bra investering...tänk alla fina bilder på pojkarna....Lycka till...jag väntar med spänning...kramar mamma KRYA PÅ DIG..PUSS

    2009-09-23 | 22:29:22

Kommentera inlägget här: