Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DRÖMMAR

Kategori: Allmänt

Funderar på att skriva lite om mina drömmar...jag drömmer de mest konstigaste drömmar
nu för tiden..tror att de e mycket ångest å tankar som kommer ut via drömmarna.
Sånt som jag egentligen inte tar hand om i vaket tillstånd..vissa drömmar e så sjuka att
jag inte ens kan prata om dom men egentligen
kan jag ju inte rå över hur min hjärna rör ihop de på nätterna.

Samtidigt är de ju jättesvårt att sätta ord och ordna en berättelse om sina drömmar..men
jag ska faktiskt försöka vid nåt tillfälle att slänga ihop mina nattliga drömmar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: