Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN UNDERBAR DAG

Kategori: Allmänt

Men först jobbade jag till 11.00 eftersom halva personalstyrkan ligger
i kräksjuka så fick jag rycka ut en sväng på förmiddagen...sen åkte jag hem
och vi gjorde oss klar för att åka till Alirs öga i Hällmyra för att åka pulka..Anna-Lena och Stefan
kom de oxå med sina grabbar...så vi har haft en super trevlig dag kort å gott.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Härligt det ser ut, vi var också till pulkabacken idag :)

    2010-02-07 | 19:37:41
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/
  • yvette säger:

    ja de va en perfekt pulkadag idag!!

    2010-02-07 | 21:24:45

Kommentera inlägget här: