Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GOD MORGON

Kategori: Allmänt

halsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gifhalsningar/Liebe36.gif
God morgon..ja snövädret de bara fortsätter och jag har slut
på kaffe så jag måste ut med bilen från garaget.
Hopas ni alla har sovit sött i natt,jag har jag gjort för en gångs skull.

Vad står på listan att göra idag då tro.
*dammsuga
*Hämta Christian inne stan
*Laga mat
*ta promenader med Zingo
*Spela lite tv spel..utmanar grabbarna på en turnering kanske.
 ja inget märkvärdigt alls alltså.

Man kan ju nästan tro att man bor på nordpolen nu för tiden..de är ett evinnerligt
snöande som aldrig tar slut.Men jag har de ganska bekvämt ändå med
tanke på att jag bor i lägenhet och inte behöver
skotta en massa snö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: