Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Inatt jag drömde...

Kategori: Allmänt

I natt drömde jag att jag va i STHLM och letade jobb..skulle gå in i en restaurang som va så stor
och allt va i bruna nyanser utom dörren in till restaurangen...
de va ingen dörr utan en öppning med rinnande vatten så när man gick in blev
jag dyngsur...och jag hade ett otroligt stort
affrokrull i knallrött men när jag gick i genom dörren med de rinnande
vattnet så blev de oranget med vita slingor och spikrakt igen.

Hur som helst så mötte jag 2 personer därinne i retaurangen
som tittade på mej och hånflinade och jag förstod direkt att de hade fått mitt jobb
som jag va där å sökte
Så hon som stod bakom baren som va jätte hög att jag knappt orkade prata med henne för hon va så högt upp
hon sa att de va synd att jag ALLTID skulle komma så JÄVLA sent hade jag kommit 5 minuter
tidigare hade jag fått jobbet.
Konstigt att hon sa så tyckte jag eftersom vi aldrig träffats tidigare.

UNDRAR VAD DENNA DRÖM BETYDER!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: