Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

RESAN

Kategori: Allmänt

Mitt tåg SKULLE ha gått 19.26 på kvällen i tisdags...men icke att de gick.
5 minuter innan avgång ropades de ut att tåghelvetet va inställt och att vi
skulle få ta bussen istället..GRRRRRRRRRR!!

Här har jag betalat tågbiljetter för att jag ville åka TÅG inte BUSS
för att de skulle kännas bekvämt och för att jag får inte plats
med mina långa ben i en buss i 3,5 timme...jag får kramp i kroppen.
så istället för att komma fram till LIDINGÖ vid 22.00 så va vi
framme vid 00.00 istället..hmm..jäsp!!
Man blir ju tokig för mindre.

Hemtågen va självklart OXÅ försenat...jo visst de gick ju iallafall.
Men jag hade ett möte att passa här hemma i S-hamn så de kändes
lite stressande,men hann lagomt trots allt.

Nu e jag hemma och har lagat lite käk å nu ska jag åka till stan
med grabbarna för de har dansträning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: