Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HAVREGRYNSGRÖT

Kategori: Allmänt



JAG ÄLSKAR havregrynsgröt...de e nyttigt å billigt!!
Jag brukar ha sylt på min gröt..helst äppelmos men de går
bra med vilken sylt som helst egentligen förutom hallonsylt för de äcklar mej.

Älskar jordgubbssylt men hatar hallonsylt.

Kommentarer

  • helen säger:

    Men du .Har du inte provat kanel och socker på

    gröten!!!!!

    De är gott det.

    2010-01-19 | 22:02:01
  • yvette säger:

    näää har verkligen inte provat den varianten...men de är värt ett försök!!

    Ska testa de i morn då!!

    2010-01-20 | 13:39:48
    Bloggadress: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: