Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

WHAT..NÄÄÄÄ...JOOO

Kategori: Allmänt

Skulle just sätta mej med en kopp te med lite mjölk i....men till min förskräckelse

är mjölken slut och om jag inte minns fel så köpte jag 3 LITER i går!!
kan de vara mina grabbar å deras kompisar som varit i farten...de är värre
än kalvar!!Tur de finns fler att köpa på affären...

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag köper 4,5 liter mjölk varannan dag. Helt sagolikt vad barnen dricker mjölk, men bättre än dricka!!!

    Kram

    2010-01-21 | 17:30:08
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: