Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN TREVLIG KVÄLL

Kategori: Allmänt

Vi träffades borta vid skoterstugan och hade en superdundertrevlig
kväll tillsammans.
Grilla korv och lekte en massa roliga lekar..drack kaffe och surrade.

Vi hoppade säck


10 varv runt pinnen...kolla in Annas fart alltså...dammet yr runt benen
och lyter 1 dm från backen.



Vi fick ju ovälkommet besök av dessa små djävulsmygg...och de verkade
gilla att snutta på mitt öra..för där har jag nu 100000000 bitmärken.

Kommentarer

  • Anna Jansson säger:

    Vilka härliga bilder.

    Det var en jätte trevlig kväll.

    Super kul att jag fick vara med, är ÖM i kroppen idag....

    Ha`t så bra kram Anna

    2010-06-08 | 08:47:40
  • Yvette säger:

    Är du..hehe..kan tänka mej de med tanke på farten du hade runt pinnen!!

    2010-06-08 | 13:17:10
  • helen nilsson säger:

    Men det är vell himmla massa bra att vi har dig med oss som knäpper så fina kort.

    Våran egna fotograf.

    2010-06-08 | 19:21:49
  • yvette säger:

    Men tack så mycke Helen..hoppas de e lika uppskattat av alla!!

    2010-06-08 | 20:07:39
  • Karin N säger:

    Härliga bilder Yvette !! Alla är sååååå snygga såååå!! =))))

    2010-06-08 | 22:12:43

Kommentera inlägget här: