Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

IKEA I OCKELBO....TYP

Kategori: Allmänt

Är de någon som missat att de är bröllop på Lördag...inte jag
i allafall.
Dagen till ära så har IKEA slagit sej ner även i Ockelbo..ni vet den
lilla byn som kronprinsessans Daniel kommer från.

By the way..så åker jag till ockelbo i morgon och spanar in på lite
ikeagrejs.ÄLSKAR IKEA och eftersom jag bor alldeles i närheten av
ockelbo så MÅSTE jag dit en sväng.
Öppet onsdag-Lördag bara SÅ DE GÄLLER ATT SKYNDA.
daniel-w1

Kommentarer

  • sophia säger:

    Skynda fynda på det enorma utbudet=))))))

    2010-06-19 | 17:02:31
  • yvette säger:

    JAAAAAAAAAAA..hahaha..vilket skämt

    2010-06-19 | 23:13:32

Kommentera inlägget här: