Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SOLIGA SÖNDAG

Kategori: Allmänt

Idag e jag på G igen...Dennis har haft Marcus här inatt och de hade
de så mysigt med en filmkväll och chips med dip.

I morse innan jag knappt hann slå upp mina ögon
 kom de en massa grabbar insläntrandes här och de har varit ute å cyklat
hela bunten ända tills de kom på att de ville till Ellne där de va ett gäng
tjejer som ville att dom skulle komma..så de va bara att sätta sej i bilen å skjutsa..

Idag är de en sån där tvätt och städdag för min del..inte för att jag har sån vidare
lust direkt men ett måste just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: