Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Christians tur.....

Kategori: Allmänt

Jag jobbade bara till klockan 1 idag..mycket skönt måste jag säga.
Efter jobbet satt "vi" och planerade lite inför hösten för då ska de hända
en väldigt rolig grej...kan inte säga vad riktigt ännu men JAG E GLAD SOM EN LÄRKA!!

Kom hem och tog en hääääärlig promenad med Zingo,sedan ramlade den ena pojken
efter den andra in här och sist kom Christian in vit som ett spöke...

JAG:Hur mår du egentligen
C:  skit....
JAG: jaså va e de då
C:  ja..både jag å ralle blev dåliga efter att vi ätit fullkornsris
    i skolan.
JAG: men då har du väl åkt på magsjukan
C: Knappast (som bara en tonåring kan låta)
JAG: nähä men du mår ju illa
C: Men HALLÅ jag har ÄTIT FULLKORNSRIS

Sen gick han in på rummet och lade sej
Så jag vet inte..men de här med fullkornsris ska vi nog passa oss för..hehe!!


Kommentarer

  • ulrika säger:

    Ha ha ja det är bäst man låter bli fullkorns ris då.. va får dom allt ifrån?? kram

    2010-03-18 | 07:35:52
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se/

Kommentera inlägget här: