Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MÖRKERKÖRNING

Kategori: Allmänt

Dennis har varit med en polare idag efter plugget och eftersom

Christian och jag har varit inomhus i 2 dagar så vi fick skittråkigt

så innan vi hämtade Dennis så tog vi en liten mörkerkörning

på isen..skönt att komma ut å få lte luft.
men nu ska jag hoppa in i duschen..men gud nu står de still i skallen
hur man stavar till duscha/ducha..ja hur som helst så ska jag hoppa in i
den nu sen sova för i morgon kan jag äntligen åka och jobba igen.

Kommentarer

  • Leia ♥ säger:

    Håller med, som jag har längtat efter att se det igen. :)

    2010-03-02 | 22:57:04
    Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: