Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LEDIG DAG

Kategori: Allmänt

Började dagen att kliva upp i godan ro klockan 6.45..gick en promenad med Zingo
dushade och hämtade sedan Dennis för vi skulle in på BUP igen för kontroll hur de
gått med nya styrkan på medicinen han fått.
Och allt ser jättebra ut för Dennis del..inga direkta biverkningar och blodtrycket
är bra.
Efter vårat besök där inne skjutsade jag Dennis till Sandarne till hans praktikplats.
Zingo va ju med så klart så vi tog en långpromenad i mina gamla hemtrakter..så mysigt
att strosa runt där jag lekte som barn.

Nu ska jag försöka knåpa ihop nåt käk...skittråkigt att laga mat och käka

själv,men jag måste ju äta nåt iallafall va sägs om en go omelett kanske.

Kommentarer

  • Heson säger:

    Hmm... försökte lokalisera vägen, men...näe jag går bet. Man kanske skulle ta en tur till sina gamla hemtrakter någon dag. Det händer inte allt för ofta nu för tiden. Trevlig helg!

    2010-05-07 | 23:08:30
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: